SORRY

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag somnade på sängen.. :(  Men ni kan få höra lite av min dag;)
Jag vaknade upp kvart över sex och typ var yrvaken, jävligt tidigt för att vara jag. Men jag låg o drog lite i sängen, sen halv sju så satt jag redan vid datan. Jag fixade mig o stack och mötte Jullanpullan. Vi degade i skolan, fast jag jobbade lite matte :D. Sen slutade vi och jag, Julia och Felicia stack hem till henne o sen gick jag o Julia hem till mig i regn.. O nu har jag precis vaknat och när jag vaknade fattade jag inte vad jag hade gjort, men sen kom jag på att jag somnade o de var seriöst läskigt! hehe. O nu ska jag sova, puss/Sanna

Förlåt om ni inte fattar något.. men nu vet ni vad jag gjort;)




Haha gammla bilder på oss....





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]